|
|
|
|
|
-
Výchozí podklady:
Maskot nejčastěji vychází z dodaného loga firmy, výtvarně a počítačově zpracované předlohy, z reálného vzhledu výrobku, z fotografie s přibližnou představou vzhledu nebo z výsledku osobního jednání s klientem, který co nejpřesněji specifikuje své požadavky a na základě těchto výchozí informací následuje
|
|
|
|
-
Výtvarný návrh vzhledu maskota:
Poctivý výtvarníkem ručně kreslený návrh vzhledu má za úkol nejen vyřešit celkový design maskota, ale zároveň přesněji ztvárnit nutné deformace některých velikostních poměrů, s nimiž je třeba počítat, aby kostým mohl nosit člověk.
|
|
|
|
-
Technický rozkres jednotlivých součástí:
Tato fáze není nutná u všech druhů maskotů, realizuje se pouze v případě, že klient nemá s podobnými kostýmy zkušenost a potřebuje si lépe představit technické zpracování objektu.
|
|
|
|
-
Finální výrobek:
Námi zhotovení maskoti i ostatní reklamní kostýmy vždy v maximální míře odpovídají vzhledu dodané předlohy a námi zpracovanému designu. Veškeré kostýmy jsou zhotovovány ve vysoké kvalitě vyžadující pouze pravidelné čištění a malé opravy poškození způsobených běžným opotřebením. Součástí každého kostýmu je rovněž podrobný návod jak kostým oblékat, čistit, převážet a uskladňovat.
|
|
|
|
www.plisovani.com
|
|
www.plisovani.com
|
|
|
|